Gamzekr benim 21 gün geçtikten sonra ögrenmiştim 2 günde bir test yapardım çıkmıyordu hiç bir sekilde ama adette olamadım tam 21 gün diyince inanılmaz silik çizgiyle ögrendim ve geç döllenmeydi simdi ise oglum kucagıma emiyor ♥️ yani sakin umudunu kaybetme adet söktürücü vs hiç birsey kullanma bekle bence 😍 inşallah vardır bebiş güzel haberini verirsin 🤲♥️