Beyzan Gamzekr Allah hakkında hayırlısini versin inşallah demek pko yüzünden gecikme olmuş. İnşallah en kısa zamanda adet olursun da sonrasında yumurtlama oluşur sonra bebek oluşur 🌸🌸🌸
Denizyildizii Gamzekr cnm üzülme hayırlısı böyledir inşallah ilerleyen zamanlarda sende bebek sahibi olursun☺️
Yasminys Gamzekr canım benim beta adet günumde beta 0.27 cikmisti adetim 9 gun gectikten sonra test yaptim1742 cikti ama bnde pko var ve duzensizlik vardi . Insallah seninde yükselir.
Gamzekr Yasminys bende sen pko var ama yükselir mi bilemiyorum doktor tekrar gel bakalım demedi negatif dedi
Gamzekr Nimet16 ama benim adetim gecikeli 12 gün oldu gebelik olmuş olsa bu değerin çok yüksek olması gerekiyormuş
Gamzekr Yasminys cumadan beri acaba var mı diye düşünmekten yoruldum bugün negatif duyunca bi kötü oldum tekrar zaman verse daha çok kötü olurdum adet olmazsam giderim yine adeti bekliyorum şuan neden bu kadar gecikti ona da anlam veremedim
Yasminys Gamzekr evet haklısin cunku bende çok fazla yaşadim bu seyleri oldu mu olacak mi degisir mi vs. Stres yapma ama sen yinede rabbim en hayırli olduğu zamnda veriyor vardir bi zamani en kısa zamanda mutlu haberi alirsin insallah. 🙏 sorunn yoktu galiba senin bilinn
Gamzekr Yasminys pko var adet düzensizliğim var ama bugün 13 gün oldu bu kadar da gecikme olmuyordu ilk testte 4,7 ikinci testte 2,3 çıktı geç döllenme bile olsa şimdiye çıkardı diye düşünüyorum
Yasminys Gamzekr himm anladim canim peki kilon ne durumda .mesela benmde duzensizdi hatta bundan onceki ay 2.5 ay adet olmamistim. Snra ilacla adet oldum.
Yasminys Gamzekr pko olanlarda kilo çok önemli kendinden biliyorum denemedigim ilac kalmamisti kilo verdigim ay hamile kaldim ben tabi Allahin izniyle. Kilo verdim ve o ay ayni zamnda inofolik combo diye ilac kulandim bu ilac sadece pokolular kullaniyomus. Sende kilo vermeyi denesen bnce olur rabbimin izniyle diyet yap abut cubur yeme ekmk yeme spor yap
Gamzekr Yasminys kesinlikle öyle pko kiloyu seviyor zaten abur cubur yemem ama yemeği biraz fazla yerim yemek kahvaltı severim birde hareketsizlik sen tabi en önemlisi
Mne_Serra Gamzekr 12 gün gecıkmeye göre cok düşük bir değer muhtemelen adet olacaksın o yüzden hormonların yüksek cıkmıstır veya kist falan varsada yüksele biliyor değer bu kadar. Gec döllenmemi dıye düsündüm ama yinede cok düşük cıkmış değerin doktora gidip ayrıntılı bir sekılde baktırmanda fayda var
Gamzekr Mne_Serra geç döllenme felan değildir artık ya çünkü bayağı geçti günüm dediğiniz gibi kistten dolayı diye düşünüyorum
Yasminys Gamzekr aynen oyle yumurtarin düzgun calismasini engelliyor. O yuzden bana gore en onemli faktör kilo vermek.istediğin ilaci kullan kilo vermeyince bana fayda etmedi .bebek istiyosan kesinlikle kilo vermelisin.