Yesimmm12 Haticecakirr bu kadar saglikciyi bulmuşken sorayım 36+2 haftalık hamileyim kasilmalirim adet olcakmis gibi karnım agriyo belim agriyo gecede ağrıdı bugün tekrar devam ediyo 1 cm acilmam vardı zaten acaba doğum basliyo olabilir mi
evaburak95 SenaHifa yıllık izinler bizim burada 12 gün alabiliyorsun sadece ama başhekimin insiyatifine de bağlı. Ben çok bulantı kusma yaşadığım için konuşup 1 ay almıştım.
Haticecakirr Yesimmm12 canım kadın doğum servisinde hiç çalışmadım onun için net bir bilgim yok kusura bakma ebe olan arkadaşlar varsa yardımcı olabilirler 😘 sağlıklı bir doğum diliyorum
seymaergun Burcu-112 benim hamilelik problemliydi. O yüzden tüm rapor hakkımı kullandım. Bir tane de heyet raporu aldım