SenaHifa Şuan elektif vakalar iptal oldu sizce izinler de iptal olur mu yine ? Haziranda idari izne ayrılıyorum yıllık izinlerimi idari izne çıkmadan kullanmak istiyordum ne kadar az hastaneye gelirsem o kadar iyi diye. Sizce iptal olur mu siz nasıl bi yol izlediniz ?
evaburak95 SenaHifa merhaba bende erzurumda 112 personeliyim biizm burada 24-32 idari izni devam ediyor.
Ekvatoral SenaHifa İzinler iptal olduğunda da kurumlarda anne babası sağlık çalışanı olan ilkokul çağında çoğun olanlar ile hamileler yıllık izin alabiliyordu. İdari izin de vakalar böyle giderse iptal olmaz gibi.
SenaHifa Sedoo Kocaeli’deyim burda vakalar iptal oldu acil dışında 🤷🏻♀️ Açıkçası önüm arkam covid evden çıkmaya korkuyorum bir sıkıntım yokken rapor almak da istemiyorum Allah sonumuzu hayır etsin
Sedoo Ben hastaneye sordum ameliyathanedeyim durmak yok yola devam dediler büyük ihtimalle izinler kapanmaz.
SenaHifa PinAr16 Sedoo ben de anestezi teknisyeniyim çalıştığım hastanede acil dışında almamaya karar verdiler en son böyle olduğunda izinler de iptal olmuştu o yüzden merak ettim 🙇🏻♀️
PinAr16 Ben de bursa da çalışıyorum henüz öyle bir durum yok, ameliyathanedeyim ful çalışıyoruz , ve 30.haftamdayim idari izin de vermediler özel hastane olduğu için
PinAr16 ozgei evet var devam ediyor, sonrasında istersen çalışabilir raporu alıp çalışıyorsun, istersen doğum iznine ayriliyorsun
Burcu-112 Bende 7+2 de sağlıkçı bi anneyim mide bulantılarım çok fazla rapor izin haklarımı kullanmak istiyorum bu sefer de sonra lazım olur kalmaz hakkım diye tereddüt ediyorum ama bu bulantılarla çalışmak çok zor inşallah idari izin kalkmadan beni de kapsar
SenaHifa Burcu-112 bulantılar bulantılar … 🤦🏼♀️ Çok şükür uzun sürmedi benim inşallah sizin de uzun sürmez
seymaergun Burcu-112 benim hamilelik problemliydi. O yüzden tüm rapor hakkımı kullandım. Bir tane de heyet raporu aldım
evaburak95 SenaHifa yıllık izinler bizim burada 12 gün alabiliyorsun sadece ama başhekimin insiyatifine de bağlı. Ben çok bulantı kusma yaşadığım için konuşup 1 ay almıştım.
PinAr16 SenaHifa Ücretsiz izin 6 ay veriyorlar sanırım dimi, sonrasında tekrar rapor alabilir miyiz acaba ?
Sedoo Bende anestezi teknikleriyim 8.haftadayız malesef düşük riskim var ayağa hiç kalkmamam gerekiyor sürekli rapor veriyorlar keşke bende sağsağlim ayağa kalkabilsem o kadar zor ki sürekli korku içinde geçiyor günlerim
Haticecakirr SenaHifa Kayseri deyim serviste çalışıyorum henüz öyle bir bilgi almadık hala devam ediyor
Yesimmm12 Haticecakirr bu kadar saglikciyi bulmuşken sorayım 36+2 haftalık hamileyim kasilmalirim adet olcakmis gibi karnım agriyo belim agriyo gecede ağrıdı bugün tekrar devam ediyo 1 cm acilmam vardı zaten acaba doğum basliyo olabilir mi
Yesimmm12 SenaHifa bu kadar saglikciyi bulmuşken sorayım 36+2 haftalık hamileyim kasilmalirim adet olcakmis gibi karnım agriyo belim agriyo gecede ağrıdı bugün tekrar devam ediyo 1 cm acilmam vardı zaten acaba doğum basliyo olabilir mi
Haticecakirr Yesimmm12 canım kadın doğum servisinde hiç çalışmadım onun için net bir bilgim yok kusura bakma ebe olan arkadaşlar varsa yardımcı olabilirler 😘 sağlıklı bir doğum diliyorum