catlover1 Cangulsen bizim iş yerinde de paketlemede çalışan hamile bir kadın var doktor hanım hamilelerin yasal olarak vardiyali çalışması yasak tek vardiyaya geçmesi gerekir dedi. Bilginiz olsun ve kese için de gerçekten çok erken daha benim doktorum 3000 üstü görünür o da iki günde bi iki kat arttığını düşünürsek değerin kendin hesapla 2 haftayi bulur haftaya bile gözükmez yani.
Cangulsen catlover1 evet o konuda bilgim var ama şuan gebelik şüphesi diye biliyo doktor. Tam kese görünmedigi için hamilelik diyemiyor
Cangulsen iremgun evet biliyorum. Ama hamile olduğuma dair bir belge yok şuan sadece gebelik şüphesi olarak var
iremgun Cangulsen kese görünene kadar hatta kalp atışı duyana kadar şüphe olarak bakıyorlar ama doktorunuza duruju anlatırsanız yazar bence brn 3+5ken yazıyı almıştım.
mucizebebek03 Cangulsen Cangulsen Kanda 1000 ile 3000 arası olunca kese görünür diye biliyorum sizinki çok erken farketmişsiniz
mucizebebek03 Cangulsen merak etmeyin o zaman görürsünüz endiselenmemiz gayet normal annelik iç güdüsü 🥰😘11 hafta olduk biz kalp atışı var bebişi de gördük ama her kontrolde elim ayağım titriyor 😃doğuma kadar sürer gider bu🤭❤
Petyynut Cangulsen hiç telaşlanmayın bu zamanlarda görülmemesi çok normal ben de 122 ile öğrenmiştim 2 gün sonra 2′ye katlamıştı değer 319′du annem erken daha gitme dedi dinlemedim bir arkadaşım 500 değerle gördüğünü iddia etti ben göremeyince o kadar taktım ki her ağrımı dış gebeliğe yorup kendime 2 haftayı zindan ettim çok gereksizmiş erken olduğu için görmemişim sonra gidince kabak gibi belliydi. Takmayın kafanıza çiçek gibi geçirin bu dönemi🌸🌸
Cemilegoker iremgun hastaneden aradılar persembe tekrar kan ver bi bakalım dediler.perşenbe kaç cıkmalı şimdi degerim 07.04 .21 -14,6 09.04.21 - 38,3 12.04.21 - 151,4 yani üç gün sonra tekrar istediler.beynim durdu hesaplayamıyorum
iremgun Cemilegoker yani genelde 2 gün de bir artış isterler aslında neden 3 istemişler anlamadım. Çarşamba 303 falan olmalı cuma da 606 falan olmalı tabi bunların biraz altı da olabilir o da sıkıntı değil. Üstü de çıkabilir hani ben ortalama yazdım 2 kat hesabından. Perşembe de bu ikisinin arasında çıkmalı. Aynı saatte vermeye çalışın kanı.
Elbet-birgun-kavusacagiz Cangulsen beta degeriniz nedir. Beta bes binlerdeyken kese rahatca karindan gorunur. Degeriniz az ise gorukmez
Cemilegoker iremgun valla stesim azaldı ne guzel dedim uçtan hastaneden aradılar Perşembe bi daha dıye😢
irorkay Cangulsen bence siz 2 hafta falan bekleyin henüz gözükmemesi normal. Benimki 4700 idi gözükmemişti.
iremgun Cemilegoker evet artış yüksek ama endişe edilecek bir şey değil bence çünkü benim de artışım yüksek oluyordu doktorum hiç problem demedi buna aksine artış güzel demişti.
[silindi] Cangulsen normal bence ben 450 ile öğrenmiştim bakmamıştı doktor tekrar kan ver demişti vermiştim 1500 çıkmıştı ama üstüne 1 hafta sonra çağırmıştı görmüştük keseyi
Elcnbykckr Cangulsen canım aynısını biraz önce bende yaşadım göremedi tekrar beta istedi cok erken öğrenmişsin dedi noldı kac çıktı