NurCeren00 Cangulsen yok hayatım senin cumartesi bile gözükmeyebilir daha çok etken bende 31 hcg ile öğrendim 2 hafta sonra gördük keseyi. Hiç panik olma 2 günde bi kan ver mümkünse aynı saatte yaklaşık 2 katı artış olması gerekiyor. Biraz az biraz fazla olabilir sorun değil. Düzenli artış olması önemli sadece. Muhtemelen 3-4 haftaya kalp atışını duymuş olursun 😍. Sağlıkla kucağına al bebişini inşallah.
NurCeren00 Cangulsen Oruç tutmayı doktorlar kesinlikle önermiyor ve fabrikada ağır iş yapıyorum demişsin senin şu an çok dikkatli olman gerekiyor. İş verenin ile mutlaka görüş. Senin iş yükünü azaltmakla yükümlüler. Sana yapabileceğin ağır olmayan, yüksek yerlere uzanmanı gerektirmeyecek işler verebilirler. Eğer iş yerin sorun çıkarırsa doktorunla görüşüp rapor alman gerekebilir.
Burcuckmk Cangulsen benim betam 4484 tü 4 haftalikti gorulmedi 1 hafta sonra gel dedi doktor 5. Haftada gözüktü
iremgun Cangulsen haftaya cuma falan gitmeniz lazım çok düşük beta henüz çok erken. Bugün çıkan sonucunuz 90 veya üstü mü?
Cangulsen Benim adetime bugün itibari ile 3 gün var. Ben 2 hafta bekledikten sonra tekrar geleyim o zaman. Çalışan bayanlar varsa doktordan buna ait rapor istesem verir mi??
Cemilegoker Bugunku kan testi sonucunuz nedır acaba? Bende yeni kan verdım geldim heyecanla bekliyorum. 7 Nisan 14,6 9 Nisan 38,3 oldu. dr bugunku deger onemlı dedi.yüreğim boğazimda atıyor valla
nurkse Cemilegoker benimki 08.04.21= 11.5 10.04.21= 92 Olmuştu doktor çarşamba çağırdı ama haftaya gitmeyi düşünüyorum
Cangulsen iremgun ben vardiyalı çalışıyorum. Ve araba sektörü. Ağır kalıplar falan var demirden. Bunları kullanmamak için
Cemilegoker iremgun hastaneden aradılar persembe tekrar kan ver bi bakalım dediler.perşenbe kaç cıkmalı şimdi degerim 07.04 .21 -14,6 09.04.21 - 38,3 12.04.21 - 151,4 yani üç gün sonra tekrar istediler.beynim durdu hesaplayamıyorum
Dilan2912 Cangulsen canım daha yeni olduğu içindir geç döllenmede olabilir 1-2 hafta daha bekleyin bence
Kayraninannnesi Cangulsen normal canım benimde öyle olmuştu bilgim olmadığı için korkmuştum 1 hafta sonra görmüştük 🙏
iremgun Cangulsen hamile olduğunuza dair belgeyi doktorunuz verdiği taktirde ik ya bildiirn durumu sizin yerinizi değiştirmek durumundalar tabi uygun yer varsa. Benim çalıştığım firma da aynı şekilde ve bana bağlı personeli ben hemen yer değişikliği yapıyorum bu durumda.
catlover1 Cangulsen bizim iş yerinde de paketlemede çalışan hamile bir kadın var doktor hanım hamilelerin yasal olarak vardiyali çalışması yasak tek vardiyaya geçmesi gerekir dedi. Bilginiz olsun ve kese için de gerçekten çok erken daha benim doktorum 3000 üstü görünür o da iki günde bi iki kat arttığını düşünürsek değerin kendin hesapla 2 haftayi bulur haftaya bile gözükmez yani.
Karadutunannesiii Cangulsen bende o raporu istemistim kese görünmeden verilmedigini söylemislerdi canım tabiki belki doktor sana verir bi danıssaydın keske
Cangulsen iremgun evet biliyorum. Ama hamile olduğuma dair bir belge yok şuan sadece gebelik şüphesi olarak var