mutlugebeee Asafrb yok yani söyle söyleyeyim her gün yaklasık 5 sezeryan 2-3 normal doğumun olduğu bir hastanede calısıyorum, istisnalar haric nerdeyse hepsine yapılan islem belden iğne tabii yılda 1-2 hasta geliyor bu sikayetle yani cok nadir ☺️
Faynur Asafrb canım herkeste aynı olmuyor benim iki ablamda bel ağrısı çektiler biri sezeryan biri normal doğum yaptı geçenlerde arkadaşımda sezeryan oldu oda aynı şekilde bel ağrısı çekiyor ama 3 hafta önce doğum yapan arkadaşımda hiç bel ağrısı olmadı yani insandan insana değişiyor bence bu senin vücudunla alakalı olmalı
Ortmenanne16 Asafrb bende 1 ay önce epiduralle normal doğum yaptım hiç bir yan etkisi olmadı bende ne ağrı ne sızı
Asafrb Herkese ayrı ayrı teşekkür ediyorum inşallah şu mübarek günde hepimizin de doğumları Kolay olur ve sağlıklı çocuklarımıza kavuşuruz 🙏😌
Askiletotomsu Asafrb hayatta ihtimallerle yasanmaz ki . O zaman filancalarin kocası aldatmış bizimkilerde aldatacak kesin diye mi gezelim. Ben dış cektirdim on yıl oluyor cektirdigim yer halen yılda bir sızlar kokten .gayet normal tepki. Korkmayin
Asafrb Askiletotomsu çok haklısınız aslında ben elimden geldiği kadar araştırıyorum ama etrafımda bazıları korkutuyor beni o yüzden en güzeli yaşayanlara sormak lazım diye düşündüm ve yazdım
Askiletotomsu Asafrb yok yok için rahat olsun normal doğumdan sezaryenden filan binkat iyi Bende epidural olacağım ☺️
MerakliAnne61 mutlugebeee norolojimi ypksa anestezitmi yapiyor kan yamasini canim suan o asamadayim hangi doktorla gprusmeliyim
mutlugebeee MerakliAnne61 anestezi uzmanı yapıyor sadece canım, kendi doktorunla görüşüp ağrı tedavisi yaptırmak istediğini söyleyebilirsin anestezi uzmanıyla görüştürür seni. Ama her doktor yapmıyor bunu bir sor sen yinede çok geçmiş olsun🙏🏼