Asafrb Epidural Doğum yapan var mı aranızda sonrası için bel agrısı oluyor mu yada riskli bir durumu oldu mu
Sedakbyk Asafrb 3 yil once epidural oldum cok sukur ne bel ne bas agrisi yasadim, herhangi kalici bisey olmadi cok sukur…
ikincikezanne_ Asafrb herkeste aynı etki olmuyor canım benim noktasal olarak belimde ağrı kaldı özellikle adet dönemlerimde oradaki ağrı daha da artıyor ama başka kimsende duymadım bu ağrıyı bana denk geldi maalesef çözümü de yok fizik tedavi falan da işe yaramıyor doktorlar direk epidural ağrısı ise geçmez o diyip kapatıyorlar konuyu amacım korkutmak değil sadece başıma geldi ve sorduğunuz için yazdım
Asafrb A-F-B bende yaptıracağım ama inşallah bana da bir sorunu olmaz bir ayım kaldı takvime göre çok dua edin bana 🙏
Askiletotomsu Asafrb hayatta ihtimallerle yasanmaz ki . O zaman filancalarin kocası aldatmış bizimkilerde aldatacak kesin diye mi gezelim. Ben dış cektirdim on yıl oluyor cektirdigim yer halen yılda bir sızlar kokten .gayet normal tepki. Korkmayin
Meriiii9 Asafrb Yan etki olarak bas agrısı olabilir demişlerdi bende olmadı ama bel agrısı oluyo uzun sure egildiğimde 22 gun oldu dogum yapalı oluyomus ilk baslarda sonra gecer dediler 🤷♀️ ama ben Cok memnun kaldım epuduralden
mutlugebeee Asafrb Merhaba ben Anestezi Teknikeri olarak sizi kısaca bilgilendirmek istedim. Epidural anestezi dediğimiz şey bel omurlarının arasındaki uygun boşluktan girerek kateter yerleştirilip operasyon sırasında veya sonrasında ağrı tedavisi için kullanılması işlemidir. Bu kateterin takılması sonrasında çok nadiren de olsa bazı hastalarda spinal anestezide de olabileceği gibi iğne yerinde ağrı veya sonra ki günlerde yan etki olarak çok şiddetli baş ağrısı görülebilir. Ama dediğim gibi çok nadir olarak bu risk vardır.
mutlugebeee mutlugebeee iğne yerinin ağrısı kişiden kişiye göre değişebiliyor o hem kişinin kendisiyle hem de biraz anestezi uzmanının elinin hafifliğiyle ilgili olabiliyor. Ama baş ağrısı için maksimum 10 saniyede tamamen geçen kan yaması dediğimiz işlemi uyguluyoruz ve bu yan etki saniyeler içinde ortadan kalkmış oluyor. Kısacası pek korkulacak bir şey yok derim ben :) şimdiden geçmiş olsun :)
Meriiii9 mutlugebeee epudural sonrası bel agrısı gecici bişey mi acaba benım de 22 gun oldu egilip bebegım ın altını degısır Ken agrıyo belim bazen
SinemUnal mutlugebeee bana da yapsalardı keşke yaa o kadar kötüydü ki o baş ağrısı 🤕 bana bir hafta boyunca serum verdiler sadece o da bir işe yaramadı bir hafta sonunda anca geçti
mutlugebeee Meriiii9 eğer tedavi edilmezse kolay kolay dinmez baş ağrınız. Herhangi bir hastanede de kan yaması tedavisi yaptırmak için gidebilirsiniz kendi kanınızı alıp epidural takılan boşluğa kanı verip oradaki hava boşluğunu kanınızla kapatıyoruz ve saniyeler içinde ağrınız geçiypr çok uzun süre boşuna çekmişsiniz ağrıyo
mutlugebeee SinemUnal ne kadar kötü olduğunu gelen hastaların halinden anlayabiliyoruz maalesef gerçekten zor ona katlanmak, her doktor yapmıyor kan yamasını yapan bir doktor bulup çok geçmeden yaptırmak önemli
MerakliAnne61 mutlugebeee norolojimi ypksa anestezitmi yapiyor kan yamasini canim suan o asamadayim hangi doktorla gprusmeliyim