Kızlar cumartesi günü adet tarihime 2 gün varken predictor early testi yaptım ve ikinci çizgi silik bir şekilde çıktı. Fotoğrafa çok dikkatli bakınca belli oluyor. Bugün adet günüm ve normal kaset test yaptım herhangi bir şey çıkmadı. Hangisine inanacağımı şaşırdım sizce hangisi doğru?
