FeriDee
Asrinbaby
Altındakileri çokarıyorsun.. Ben iç çamaşırımı ve taytımı çıkardım, eteğim üstümde kaldı.. Çatala uzandım.. Eteğim uzun olanca bacaklarımı örtmem beni biraz rahatlattı.. Eğer testtürlü değilseniz yanınıda şal bulundurabilirsiniz.. Yada hastanede belki örtü verirler sistemede bağlı.. Ama tedbirli olmakda fayda var.. Benim eteğimin uzun olması avantaj oldu.. Jel sürdüm kayması için dedi.. Elini içine soktu.. Bi gevşettim kendimi, bi sıktım.. Bebeğin kilosuna göre doğum yapabileceğimi söyledi..
Temizlik meselesinde ise; yatak odasında boydan aynının önüne geçtim.. Altıma birşey serdim.. Önce eldiven, üstüne sir ağda bantları ile elimden geldiğince halletmeye çalıştım.. Sonraki süreçte ya eşimden yardım isterim, yada jilet kullanırım.. Ben kuaföre gitmeye alışık olmadığım için tercih etmedim.. Edenlerde var tabi.. Kendim hallettim.. Doktor öyle detaylı bakmıyor zaten o bölgeye.. Elini soktuktan sonra iş elde.. O yüzden çekinmeyin..