-gyns- geçmiş olsun darısı başımıza diyelim o zaman😇 her çatı muayenesi başlığını gördüğümde ve gereksizce abartanları gördüğümde ( bazıları hayvan gibi muayene ediyormuş onları tenzih ederek) diyorum ki yahu normal doğum yapacağız çatı muayenesini bile bu kadar gözümüzde büyütürsek nasıl normal doğumu planlayabiliriz Allah aşkına ?