miskokulum1 celikbebeklerr hiçbir çözümü yok malesef. 33 haftalık oldum her geçen gün biraz daha uykusuz geçiyor. Ben 1 saat uyuyabiliyorum sadece 🤷♀️
Hmsrqw celikbebeklerr wv ye bile gözüm kapalı gidiyorum uykum kaçmasın diye 🤣 yolu ezberledim inşallah düşmem 🙈 mecbur uyumam lazım çalışıyorum yoksa iş yerinde çok kötü oluyorum
Mercimek26 30+5iz bugün. Bende uyuyamayanlardanım. 1 saat uyudum sadece ve işe gidicem birazdan. Bugün akşam olur mu ya 😒
Hmsrqw celikbebeklerr ev hanımı olanlara da zor valla Allahtan eşim herşeyi kendi yapabiliyor Allah hepimize kolaylıklar versin
Susam1 celikbebeklerr normal ya bence çok net uyuyan yok bu serüvende 😁 ben 2 gün önce gece 3 te uyandım wc gittim geldim sonra dön dön uyuyamadım saat 8 di sonra uykuya dalmışım evin içinde yatakta dolandım durdum sonra kahvaltı yaptım eşimi gönderdim yattım😁
Kdg celikbebeklerr bizde Şırnak’ın bı ilcesindeyiz bende sıcaktan uyuyamıyorum artık ve bebek doğunca o yaz sıcağında ne yapacak onu düşünüyorum hep çünkü aşırı sıcak bı yer 43-44 derece
celikbebeklerr Kdg Mayısın son haftalarinda memleketime gidiyorum ben artik. Siz doğumu burada mi dusunuyorsunuz