Minnosunannesiii Nslhnkr evet herkes daha çok yanar diyor ama öyle değil gerçekten kim denediyse faydasını gördü ben susamla başediyorum vallahi
Nslhnkr Minnosunannesiii yedim umarım faydasını bende görürüm. Mide yanması sözde ama boğazda toplanıyo
Askiletotomsu Minnosunannesiii Aşırı güzel. Daha önce eczaneden aldığım ne kulağıma girdi Ne girse bile durdu Nede sesi kesti Bu yüzde doksan kesiyor Yüzde onluk kısımda eşimin sesini duyuyorum sadece yatakta düşük derecede. Çıkarıp ne dedin diyorum hani anlasilmiyor bile ne dediği bu kulaklikta
celikbebeklerr Minnosunannesiii hamile yastığı kullanmiyosaniz kullanin o biraz rahatlatiyo, bazen sağıma bazen soluma yatiyorum iki tarafi da eşitliyorum doktorum ille de solda yat demiyor🙂
celikbebeklerr Aysobaciniz 2.trimester candır ya, 15-16dan sonra mide bulantılarım da gecmisti benim 25e kadar her şey cok guzel balayi donemi diyorlar ya dogru, sıkın dişinizi 💜
Betulnebiazizoglu celikbebeklerr valla doğruymuş ya ne zaman 3 e girdim bişeyler bi tepetaklak oldu sağım solum çürüdü bütün gece onlara yüklenmekten 🥲😬
celikbebeklerr Damlahtp Daha fazla şişmek de bi korkutmuyor değil hafif hafif eğilip kalkarken zorluklar basladi, yatakta donerken zorlanmalar da oyle… ilerisini hayal edemiyorum göreceğiz nasipse🙄🙂
BNNRTNCKLC celikbebeklerr Evettt güne başladık bizde gece 4 kere uyandıktan sonra artık uyku falan hak getire 😅Günaydın bu arada ☀️ 🌸
BNNRTNCKLC celikbebeklerr 29 +4 dönerken uyanmamak imkansız bi ara ne sağa ne sola yatabildim oturdum kaldım sanki iki taraftaymış gibiydi 🤦🏻♀️