Bende bunu düşünüyorum bu aralar bunun için hiç dr gitmedim geçen sene kalp krizi geçiriyorum sanıp acillik olmuştum sonra tahlillerde filan her şey normal çıkmıştı bir kere acillik oldum öyle ve o gün panik atak geçirmişsin dendi ama hiçbir tedaviye başlamadım bunun için nefes egzersizleri ile kontrol altına alabiliyorum gibi doğumum şu an için normal görünüyor tek düşüncem o sıra panik atak gelir mi aynısını yaşamaktan korkuyorum gerçekten çok kötü bir hastalıkmış o gece anladım yani insanın kendisini ölüyor sanması çok korkunç bir şey ama bir yandan diyorum gebelik eğitimi aldım orda nefes egzersizlerini öğrendim onlarla rahatlayabilriim😏