Bebegim4 bende de cok oldu kahverengi lekelenmeler ben de cok korkuyordum ama şu an 30 haftalığım boşa endişelenmişim diyorum inanır mısın 4 gün veya daha fazla lekelenme oluyordu bende progestan kullanıyordum ama geçmiyordu ama doktora gittiğimde bebegim gayet sağlıklıydı o yüzden korkmayın🌸