Bir şey olmaz ama bu kadar üzüntü bebeğe iyi gelmez sakın ağlama üzülme sabret nasip de psikolojik destek alabilirsen muhakkak al. Bu kadar kaybın arkasındaki tıbbi sebepleri öğrendin mi ya da tüp bebek vs denedin mi bilmiyorum ama olmuyorsa vardır Allah’ın bir bildiği kendini hırpalama lütfen. Cok istiyorsun biliyorum insallah dileğine de tez zamanda kavuşursun sağ salim ama yoksa nasipte kendini kahretmek bir şeye fayda etmez. Baska çareler bakmak baska yollar denemek lazım baska seçenekleri değerlendirmek lazım.. bak bebekler anne ağladığı zaman cok etkilenir öyle bi iki ağlamadan bir şey olmaz kendini korkutma ama bebekler anne üzülünce üzülür. Ben suan 32 haftalık gebeyim, geçen hafta doktor muayenem vardı doktorum beni cok ağlattı, gerçekten çok kötü bir gündü ve cok cok ağladım, o esnada baska bi doktorun odasına aldılar beni ultrason muayenem yapılmamıştı, neyse ultrasonda doktor bi türlü benim ağlamamdan bebeğe bakamadı beni zor sakinleştirdi ve bebeğe baktığında bebeğim ağlıyordu fotoğrafını cektim inanamazsın buna o kadar ağlamıştım ki cocuk da karnımda ağlıyordu renkli ultrasondu doktorum bak üzülme sen üzüldükçe bebeğin de ne kadar üzülüyor dedi. O günden sonra ağlamayı kestim sana da bunun icin anlatıyorum bunu. Sen üzülürsen bebek de üzülür. Onu üzme. Bu kötü günleri sevdiklerinden ve profesyonel birinden destek alarak atlat. Unutma ki zamanla geçmeyen hiçbir şey yoktur. 1 ay sonra 3 ay sonra ya da 1 sene sonra hepsi geçmiş olacak.