seda_00 FatoRamo maalesef bebeğimi düşünmek zorundayım 😞onun aç susuz saatler geçirmesine yüreğim el vermez
elifnurrrr FatoRamo ben ilk gebeliğimde 7 aylıkdım Ramazan’a denk gelmiştim çok şükür hepsini tuttum oruçlarımın şimdi 7 aylık yine hamileyim tansiyonum sorunum var tutmak istiyorum tansiyonum da bi sorun olmazsa gün içinde tutucam inşallah
bademsekeri42 FatoRamo 21 haftalığız doktorum tutma dedi onu dinliycem sonradan pişman olacağım şeyler olmasın diye . Borcumuzu tutmak nasip olur inşallah
DefneRana FatoRamo ilk bebeğimde 6 aylıktım hepsini tuttum çok şükür ama bu sefer 7 haftlığım ve mide bulantısından ölüyorum ama ilk gün denicem inşallah yapabilirim
seda_00 elifnurrrr bende de tansiyon sorunu var birden düşüyor bayılacak gibi oluyorum tuzlu birşeyler içmezsem kendime gelemiyorum o yüzden tutamıycam galiba 😕
yldz_10 elifnurrrr ben de 7 .aya yeni girdim gün içinde pek bir şey yemek istemiyor canım su olsun yeter gibi bir şey acaba dayanabilir miyim bir problem olur mu ki
Esranrkzlkya DefneRana ilk gün denemeyin bence ilk gün tutunca sonuna kadar tutman gerekiyormuş ben ilk gün değil ikinci gün deneyeceğim her ihtimale karşı bende 8+1 im 🥰
Zeynep_ayaz FatoRamo cok istiyorum ama her saat basi midem bombos oluyo 🤦♀️ kizcem etimi kemiriyo resmen yemeyince elim ayagim titriyor 😒
Cankus Bende ikizlere hamileyim 18 haftalık ayni zamandada tüp mideliyim zaten az az ve sık sık yiyoruz oruç tutarsam eğer iftar ve sahur arası olan zamanda yeteri kadar besin alamam ve su içemem diye düşünüyorum bu yuzdenbu sene tutamicam 😔
magnolia_ Esranrkzlkya cnm bizim dinimiz insanları bu şekilde zorlayan bir din değil çok şükür .. bizim mazeretimiz var birde hamileyiz Rabbim bizlere en güzelinden göndermiş herşeyi müslüman doğmak bir ayrıcalık çok şükür 🙏 bu söylediğini ilkkez duydum ve hiç bir yerde okumadım bir ayette peygamber efendimizin bir sözünde bir yerde yazılı olarak geçiyormu merak ettim doğrusu ..
veraninannesi1634 Esranrkzlkya canım bmyle bir şey yok :) Sıkıntı yok.denemeyi ilk günde yapabilirsn.
happypregnant29 Esranrkzlkya öyle şey mi olur hiç kimden duydunuz bunu dinimizde böyle bir şey yok mantıken de olmaz zaten
MomofOne FatoRamo dün gebe oldugumu ögrendim 5 haftalik bence birsey olmaz diye dusunuyorum ondan tutmayi dusunuyorum
[silindi] Devamlı bulantım ve zaten çok az yiyorum küçücük bebeğine giremem kazasını tutucam Allah kısmet ederse 🥰
Beyazzambak DefneRana ilk kez duymanız nornal çünkü böyle bir şey yok 😊 mantıken düşününce de böyle bir şey mümkün değil zaten, burada o kadar uyduruk bilgi gördüm ki artık şaşırmıyorum 🙂