1anne-2bebek sema12818 psikolojik olarak cekınıyorsunuz, ama hıc bır sey olmuyor zaten o kadar az giriliyor kı kan aldırmak gibi düşün. Acı olmuyor, annesiniz siz güclüsünüz ☺️ hiç çekınmeyın vajina muayeneden gercekten korkulcak bır sey yok
sema12818 1anne-2bebek çekinmek değil aslında benimkisi. 2 defa vajinal muayene oldum 2side mahvetti benim canım cok acıyor korkuyorum o yüzden sanki her gittiğimde vajinal muayene olacakmis gibi hissediyorum psikolojim bozuldu😔
Ervan meraklianne1 canım ben 8 haftaligim kontrole ne zaman. Gideyim 11 haftalık olmayı bekleyipmi gideyim. Tarama icin