Sereninkalbi 2li tarama testi hakkında bilgisi olan yazabilir mi?. İlk hamileliğim çok şükür 9haftalık olduk 4 mayısta 2li taramaya çagrdı doktor nedr bu
meraklianne1 Sereninkalbi canım sadece 1 tüp kan veriyosun birde usg bakıyo doktor burun kemiğine birde ense kalınlığına hepsi bu kadar 🥰
Dilara0638 Sereninkalbi bende 9+4 üm 3 mayıstada ben gidicem 2li taramaya usg kontrolü ve kan tahlili yaparak down sendromu yada başka önemli hastalık riski varmı ona bakılıyor diye biliyorum
Ervan meraklianne1 canım ben 8 haftaligim kontrole ne zaman. Gideyim 11 haftalık olmayı bekleyipmi gideyim. Tarama icin
sema12818 Benimde nisanin sonunda inşallah vajinal muayene yapmazlar. Cok korkuyorum ya istemsiz kasıyorum kendimi 😔
1anne-2bebek sema12818 psikolojik olarak cekınıyorsunuz, ama hıc bır sey olmuyor zaten o kadar az giriliyor kı kan aldırmak gibi düşün. Acı olmuyor, annesiniz siz güclüsünüz ☺️ hiç çekınmeyın vajina muayeneden gercekten korkulcak bır sey yok
minikprensimmm123 Ben yaptırdım ilk önce karından usg ile bakıyor doktor ense kalınlığını ölçüyor burun kemiğine felan bakıyor ondan sonra Bir tüp kan alıyorlar Bi kaç güne de sonucu çıkıyor
Livanur22 Bugun 12+6yım kendi doktoruma göre, araştırma hastanesinde yaptırmak istedim 2li testi 12 çıktım günüm geçmişmi oluyor anlamadım hala yaptıramadım, vaktim varmı hala