Nehiriiimmm Mericik olabilir bendede az göbek vardı ilk bebisten kalma o bölgeyi tam yokedememistim😂ikinci kizinizami hamilesiniz?
Rmys_eyllhfa_ Ben 18. Haftada hissetmeye başladım ufak kıpırtılar şuan 20.Haftadayız net bir şekilde hissediyorum göbek bölgemde fazla yağ olmadığı için görebiliyorum bile 🌸🌸🌸😇
Mery103 @Ebrucolak41 17+1 haftalığım dün hissettim ilk kez bir şey yüzüyor gibi mi desem bır şey kaydı mi desem değişik bir duygu ☺️