Öncelikle belirtiyim salı kontrolümde zaten doktoruma danışıp soracağım.Herhangi bir riskim de yok.Çok şükür.Tansiyonum şekerimde yok.Çok şükür.İlk gebeliğim her şeyin yabancısıyım şu an haliyle. Başka kişiler nasıl davranmış tecrübeyle sabit olduğu için forum açmak istedim.Bende burdaki birkaç anneye katılıyorum ilk iki gün deneyeceğim sıkıntı olmazsa Allah ta izin verirse devam etmek istiyorum.Bu bir istek bir temenni sadece. Bebeğimi riske atacak değilim.