Benim sülalem hoca. Böyle bişi duymadım. Hamilenin oruc tutması nerde günah. Dinimiz hamilelikte kadın kendine güveniyorsa tutabilir diyor. . Bunun sağlığa bir zararı yok. Hamileliği zor geçenler tabiki tutmasın. Ama günahtır falan deyip kesin bilmeden konuşup. İnsanları şaşırtmayın