Ciara93 Kızlar merhaba 😋 Bugün nasılız bakalım ? Kaç hafta olduk ? Meryem ana otunun hikmeti tartışılmaz çok okuyor ve duyuyoruz. Bana da bir komşum getirdi sağolsun umreden. Yalnız bende 2 tane var, 2 kök şeklinde yani. Çok arayıpta bulamayan var mı acaba aranızda ? Ankara anneleri ? ☺️
Tgcomer Ciara93 27+5 teyim bende kullanmak ıstıyorum ondan ama dedgın gıbı umreden gelmesine dikkat edicem alırken. Ankaranın neresi ?
Duamm Ciara93 canım az önce bayanın biri aradm aktarlarda bulamadm diyodu başlıgı degiştir görür berki hayrına ona gönder dogumunada az kalmıştı
Ciara93 Tgcomer Şentepe de oturuyorum canım. İkisini de suya koymayı düşündüm aslında başta ama o kadarına gerek Yok sanki
Kenanizm18 Ciara93 bi tane yeterli oluyor canım işin bitince tekrar tekrarda kullanılıo bilio. Bide burda yetişmiyor zaten ☺️
Ebruylmz Ciara93 nasıl kullanılıyor ben bilmiyorum ne için kullanıliyir birde bana da anlatırmısınız bu arada bende ankaradayım 😊😊😊😥
Sema166 Ciara93 Canım 1 tane yetiyo ot sudan çıkarınca kapanıyo ve saklayıp tekrar kullanabiliyosun ☺️
Ciara93 Kenanizm18 aynen çok arayıp bulamayanı özellikle yazdım ki elimdeki fazla olanı vermek için :) herkesin komşusu şansına umreden gelmiyor 🙈😅
Ciara93 Kenanizm18 şuan doğumu daha yakın birini bulursam ona vereyim, kendi kullandığımı da nasip olursa sonra sana yollarım ☺️
Dorati Hanımlar bende annemden istemiştim getir diye vur demişim öldürmüş 2 poset getirmiş 🤭😄😄 kocaelide oturuyorum isteyen olursa postayla falanda gönderebilirim
Deletedmom39 Dorati Ay bende 1 haftadir gezmedigim aktar kalmadi mümkünse bende almak isterim. 4 haftamiz var doguma.
Derinceren Ciara93 bende ariyorum ama yok 2 haftam kaldi doguma benim icun koyabilirmisiniz suya rica etsem ben istanbuldayim
seyydac Ciara93 Dorati merhaba ☺️ ben 39 haftalık hamileyim yaşadığım şehirde malesef aradım ama bulamadım. Acaba bana gönderebilir misiniz rica etsem ☺️
GldnUysll Ciara93 bende bulamadm buradaki aktarlada cogu bilmiyor bile ne oldugunu eger elinizde fazla varsa gönderirseniz cok sevinirim
MrweSpmz Ciara93 merhabalar bende 34+3 üm Ankara’dayım bende ama daha aktarlara falan sormadım bulurum diye düşünmüştüm bulması zorsa ben alabilirim☺️ Ama Eryaman dayım ben😬
Ciara93 MrweSpmz aktarda var mı bilmiyorum cnm bi sor istersen ben de sadece 1 tane fazla 🙈 @Dorati ye bi sor bakalım
Ciara93 Dfnmhmtylmz Doğuma giderken suya koyuyorsun dua okuyorsun Allahın izniyle açılman kolaylaşıyor
MrweSpmz Ciara93 çok acil isteyen arkadaşlar varsa onlara verebilirim sıramı☺️☺️ Bizim daha var nasılsa😜
Dfnmhmtylmz Ciara93 Bebek iri benim büyük ihtimal sezeryan olcak canım pazartesi kontrolüm var bakalım 4 kilo olursa öyle olucak 🤦♀️