Asyakuzusu ben emzirme sutyeni aldim atleti rahat degilmis galiba dar olmasin goğuslerimi sıkmasin diye 95 beden aldim normalde 85 beden kullaniyorum internette guzel modelleri var ama bence ic giyim magazalarindan alin derim ben en azindan iciniz rahat eder penye tarzi olanlar daha kullanisli oluyormus cunku terleme ihtimalimiz var simdiden size hayirli olsun 😊😊rabbim saglikla bebeginizi kucaginiza almayi nasip etsin insallah