Asyakuzusu Kızlar son ayımdayım göğüslerim 90D oldu şu an. Emzirme sütyeni için bi tavsiye alsam sizlerden. B kup çoğu. İnternet siparişi olacağı için iç giyimde iade kabulu yok. Atletim var. Ama onda pek rahat edemeyeceğime eminim. Onu hiç tavsiye etmeyin☺️
Melikesvm Asyakuzusu ben 95gıyıyorum desteklıde felan 4tane aldım 2sını 95 aldım 2sini 100 cnku yorumlara bakarak aldım bazıların kalıoları dar genıs tam oldu yanı bıraz bol ama oda cok az
Kayasbht Asyakuzusu süwen de indirim vardı 90 tl ye aldım deneyerek almanızı tavsiye ederim benim göğüslerim de büyüktü biraz daha irileşti ve iri göğüsleri her sütyen kaldırmıyor sarkık gibi garip duruyor e bebekten almıştım maalesef hiç olmadı . Dagi marka da 70 tl ye var altı balenli hem de ama ben çok rahat hissedemedimm onda kendimi normalde göğüslerimi kaldırması aıcısndan hep balenli tercih ediyorum
Melikesvm Asyakuzusu https://ty.gl/ymxktblq. https://ty.gl/4t53qhjec Geldımı bu ıkısını kopyalayıp yapıstırın trendyola cıkar
Asyakuzusu gulin-35 Aynen oraya baktım ben. Sporcu gibi olandan sipariş vermiştim 90 acayip yaydı göğüsleri toplamadı. Siz hangisinden almıştınız? Kruvaze olan modeldenmi?
Ozlem23 Asyakuzusu ben lcw dan almıştım çok rahatlar bitanesi l m falan gibi bedendeydi birisi 85 tarzında
Asyakuzusu gulin-35 https://ty.gl/2zsuz4v https://ty.gl/cxszzzf bu ikisi harici yok acaba siz hangisini aldınız
gulin-35 Busehnm ınce kap var ıcınde gogus ucunu bellı etmıyor sert degıl rahatsızda etmıyor hosuma gıttı benım