Guneyinannesi1 benımkı tüp bebek
07.04.21-14,6
09.04.21-38,3
12.04.21-151,4 çıktı
Perşembe bir daha bakılacak.inlallah yükselir beklemekten başka çare yok ne yazıkkı.seninde yükselir merak etme biliyorum stresli bi süreç ben gunlerdir acaba yükselecek mi düşğne düşüne tansıyonum düştü.