Deletedmom23234 Guneyinannesi1 Ayy sizi tanımıyorum fakat ben çok heyecanlandim adınıza, dua ediyorum inşallah sonuçlar pozitif çıkar 🦋😘
Guneyinannesi1 YelizYildirim evet evet 😆 yani bide döllenme süresine bagli döllendikten sonra kana karisacakta idrara karisacakta çok iş 😆 en gsrantisi zaten 2 hafta sonra test yapmam oda zaten adete denk geliyor
YelizYildirim Guneyinannesi1 her türlü bekliyoruz yani 😂 ikinci kez anne olucam ama hala heycanlanıyorum biran önce öğrenmem lazım 🤷🏼♀️😂
bufemu Guneyinannesi1 canım bende geçen cuma kan verdim 15 çıktı ya ben ne yapayım daha da düşük 😒 dün bida kan verdim 36.5 çıktı dr yükselme iyi dedi sende kötü düşünme yükselir değerin
Elifdikel Guneyinannesi1 Önemli olan çıkan sonucunuzun degeri değil iki günde iki katına çıkması bende 31 değerle öğrendim gebeliğimi iki gun sonra tekrar kan verin düzenli artış olması lazım
Umutduru Guneyinannesi1 canım hayirlısıyla guzel bir sekilde yukselecektir insallah kötü düşünme 2 gün sonra tekrardan baktır.Bu arada senin adetin gecikmiş miydi
bufemu Guneyinannesi1 benimde diğerinde 300 küsurdu cnm ama boş gebelikmiş inşallah bu sağlıklı ilerler
SumeyyeBaltaci Guneyinannesi1 canım öyle deme benim ilk gebeligimde adet günüm 6 gün geçmesine rağmen 138di beta değerim kötü düşünme yani geç döllenme vs de olmuş olabilir