Guneyinannesi1 ah o heyecanı bende 3 mart yaşadım, adetim bi gün geçti yaptım hemen çıkmıştı. Bu anı 2.5 sene bekledim, pko hastasıyım klomen kullandım sağ da sadece bir yumurta gelişmişti ama Rabbim tek yumurtaya iki can vermişti, ama 25 mart bi bebeğimi kaybettim. Çok şükür diğer bebeğim yaşıyo her şey yolunda. 9+2 olduk.. Allah’ım mübarek ramazan ayı hürmetine oruca anne adayı olarak girmeni nasip etsin canım. 🥰 İnan bende böyle hamile olduğunu söyleyenleri görünce çok seviniyorum. 😍