Lavininannesi1 lavinya001 Bizde doğu görevinden dolayı Kars’tayız ama kısmetse Mersin’e gidecem doğuma🙏
Sevilay_47 lavinya001 bnmde eşim Hakkari de görevde bnde memleketine geldim eşiöin annesin de doğum ypcm annem glck yanıma izin vermedi annemin yanında doğum yapmama asıl görev yerimiz Hatay ama orada duramıyoruz hep dış görevlere gidiyor eşim ben hep eşimden ailemden ayrıyımm
lavinya001 Sevilay_47 Rabbim yardımcın olsun canım bende doğumda esimin ailesinde olacağım oyle olması gerekiyormuş 🤦🏻♀️
Minicikkiz lavinya001 Bende aileme yakın oturuyorum. Ama bu sene doğu görevi çıkabilirmiş. Doğuda eşimle tek kalmak yerine İstanbul’a annemlere gelirim sanirim. Şuan hiç birşey belli değil Haziran’da belli olucak. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun. Gurbetligi daha tatmadım. Ama eminim zordur 😢
DenizSayer lavinya001 ah canım ben varım balıkesirliyim eşim asker Bitlis’te yaşıyoruz 8 aylık evli 5 aylık hamileyim o kadar zorlanıyorum ki burda zaten eşimde iş görev sürekli evde yapayalnızım aylardır annemde yok benim eşiminde annesi yok ikimiz hayattada yalnızız birde …. benimde doğumum memlekete özelde olacak ama kafamda soru işaretleri kimsemiz yok çünkü hemen hemen ikimizinde kim kalacak nasıl olacak diye 19 yaşındayım kendim artık bakmaya çalışıcam allah benim gibi olan tüm hamişlere güç kuvvet versin inşallah 🙏🏻 Gurbetlik çok daha zor
lavinya001 DenizSayer Canımm Allah yardımcınız olsunn 🙏🏻 Bebeğin sana güç verir bunu da atlatırsınız bol bol dua edinn 🙏🏻Artık benimde dualarımdasınız 🙏🏻🌸
Nurgull__ DenizSayer amin İnşallah verir bişey olmaz canım benim 2 günde toparlanırsın bebeğine güzelce bakarsın Rabbim yardımcın olur yakın olsaydık valla ben gelir bakardım sana ama dualarım seninle 🥰🌸🙏🏼
Dilan2912 lavinya001 bizde eş görevinden dolayı kıbrıstayız doğum zamanı Gaziantep’e annemlerin yanına gidecem
Asafimmm lavinya001 benim güzel hemşerim 😍 bende adanalıyım manisada oturuyorum alllahın izniyle burda yapacagım dogumumu 🙏🏼 Gerçekten gurbet cok zorr 😒
DenizSayer Nurgull__ çok teşekkür ederim canım allah razı olsun bu demen bile yeterli motive oldum 🌸🙏🏻
minikask35 Bende şırnak silopideyim doğu görevindeyiz doğuma inşallah memleketim manisaya gidicem . Ama çok sıkılıyorum hem pandemi hem hamilelik bide burda olmak kimseyi tanımamak çok zor
lavinya001 minikask35 Kesinlikle insan sıkılıyor bunalıyor bende hiç memnun değilim bulunduğum yerden ama buna şükür 🙏🏻😒
Nurgull__ minikask35 bende Cizredeyim canım aynen öyle valla neyse bebişlerimiz geliyor onlarla vakit geçiririz batıya gidene kadar büyürler sonra batıda gezer tadını çıkarırız İnşallah🙏🏼
Dry34 Bende istanbuldayım , nasip olursa istanbulda doğum yapacağım . Çünkü doğum yapmak istediğim doktorum burada 😍 aynı şehirden geldik doktorumla
Geceyegunes lavinya001 benim eşim asker Urfa’dayız 3 yaşında oğlum var bende annemin yanına gidicem 40ı çıkınca geri gelicem
lavinya001 Geceyegunes Iyi yapıyosun canım annen yardımcı olur sana 1 tane daha çocuğun varmış daha kolay geçirirsin 40 günü 🙏🏻