Merhaba. Ben hamile kaldığımda 2 cm miyomum olduğunu öğrenmiştim. Hamileliğimle birlikte 12 cm kadar büyüdü. Doktorum bebekle beraber alıcam demişti. Sezeryandan sonra doktorum tüplere çok yakındı dokunsaydım çok fazla kanama olur rahmin alınabilirdim. Madem miyomla hamile kalabildin ve 38 e kadar getirebildik, ikinci çocuğunuda yaparsın diye almadım dedi. Doğumdan sonra 5-6 cm e kadar küçüldü. Ama doğumdan sonra 5 ay lohusa kaldım 5 ay boyunca kanamam oldu. İlaçlarla durdurabildik zorla. Şimdi oğlum 2.5 yaşında. Geçenlerde sancılandım doktoruma gittim 10 cm olmuş. Aldırmak istiyorum ama riskli fazla kanamadan rahim alınabilir. Birkaç ay çocuk dene dedi olursa doğumda alırız. Olmazsa ameliyat deneriz demişti. Miyom basit gibi görünen ama sıkıntı yaşatan bişey. Hamile olup miyomu olanlara çok üzülüyorum. Ben 2 çocuk taşıyo gibiydim. ALlah yardım etsin hepimize.