Nagihan4 _Nurr- bende 27 haftalığım ama hala karar veremedim normalde de çok aşırı derecede kararsız biriyim markete bile gidince acaba hangi çikolatadan alsam diye yarım saat oyalanan biriyim 😁😁
Nagihan4 _Nurr- Bunlar benim not ettiklerim 😁😁 Asel Hüma Eylül ikra Asya Gülçe Umay Alya Kumsal Eslem Mina Berra Helin sare Asel sare Esila Nur Helin erva Amine şura Amine Sahra Amine Asya Eslem şura
Bsrbnzr Redpepper 31 haftalık olduk bebenin doğmasına kaldı 67 gün ismi yok oğlumun. Nasıl seslenirsem olmuyor sanki 😢
balkiz12 Bsrbnzr psikolojikten hiç bi ismi yakıştıramıyoruz bizde 34e gircez hala isim yok kız ismi bulmak çok zormuş
Bsrbnzr balkiz12 benim için de kız ismi daha kolay olurdu ismi hazırdı Duru olurdu ismi. Ama erkekte 31 haftadır bulamadım ismini. Kişiden kişiye değişiyor durum.
balkiz12 Bsrbnzr kuzenimin çocuğun adı duru o yüzden hiç düşünmedik Asya koyalım dedik biraz anlamı yok kıta ismi
balkiz12 Fatosates1 eliz benimde hoşuma gidiyor ama eşim herkes söyleyemez dedi karıştırır falan dedi ne varsa karıştıracak
Ikradurumom 2 kızım var 3. Kızım yolda Rabia ikra Zeynep duru Asya ? Yanina bende isim ariyorum Vera, defne, derin, ayza ve mavi çok güzel ama eşim asya istediği için eledim
Meyraninannesi Ben Meyra koyucam Allahin izniyle, anlamı parıldayan ışık demek. Internette çok anlamsız isimler var yok cennetteki şunun adı cennetteki bunun adı diye. Lütfen iyice araştırın koyacağınız ismi.
_Nurr- Meyraninannesi evet sürekli bakıyorum anlamsız bir şey olmasın güzel bir şey çağırıştırsın diye🙏🏻
mmek_2014 Aysaagul tam olarak öyle degil aslında. Tasavvuf edebiyatında Allah aşkıyla sarhoş olma anlamına geliyor bade. Divan edebiyatın da aşk şarabı olarak geçiyor. Yani bildigimiz içki anlamında degil
Didi6 mmek_2014 Bade tasavvuf edebiyatında farklı anlamda kullanılıyor evet. Çoğu kelime tasavvufta farklı anlamla yer alıyor zaten. Ama Bade’nin kelime anlamı bildiğimiz içki, şarap. Türk Dil Kurumu sözlüğünde de bu anlamla yer alıyor Bade.
SeymaAtes _Nurr- Zeynep ismi hiç eskimiyor bence 😅 biz hiç isim sıkıntısı çekmedik kız olursa zeynep ismini istiyordum eşim de yanina hüma koyalım dedi zeynep hüma olacak inşallah 🥰
mmek_2014 Didi6 TDK 1932de kuruldu. Tasavvuf edebiyatı çok çok daha eskiden beri var. Yani bu kelime ilk olarak tasavvuf edebiyatında Allah aşkıyla sarhoş olma anlamına kullanıldı ama TDK yüzyıllar sonra bunu içki anlamına çevirdi. Çok dogru bir çeviri degil yani. Maalesef TDK bu konuda pek başarılı degil.