MKrasnic Allah sağlıkla kavuştursun canım. Benim de bir oğlum var ikinci oğlumla mayısta kavuşacağız kısmetse , biz de aynı şeyi düşünüp gülüyoruz ileride gelinlerimiz lina luna mila ila böyle saçmalaşıp gidecek sanırım . Bakalım bize hangi gelin ismi gelecek 😂😅😅