1anne-2bebek MKrasnic 😂😂 bnde kızıma isim bulamadım 22 haftadayım. Sımdı herkes lina mina asel koyuyor. Diyorum cocuk 1e baslıcak sınıfında 4 tane mina 3 tane lina 5 tane asel olacak😂😂
alimerve _Nurr- Mihran 🌺 ilk başlarda eşim daha çok vakit var düşünürüz dedi ama oda alıştı çünkü ondan başka içimize sinen bı isim olmadi Mihran’ım ♥️
mrysmyn58 _Nurr- benim doğuma iki haftam kaldı. Daha yeni karar verdik. İlk kızım Miray , bu da Yaren olacak 🥰
Figen03 _Nurr- Asel cennetteki bal irmagi demek Lina da cennetteki hurma ağacı demek biz ikisinide koyacaz hayırla gelsinler
Ilkayy _Nurr- allah bana kız evlat nasip ederse Mina veya lina koymayı düşünüyorum sanada fikir olsun canım daha benim cinsiyetim belli değil ☺️