_Nurr- Kızlarr 27 hafta olduk halen bir isim bulamıyorum artık pes ettim şu desem eskidi gibi geliyor bu desem çok fazla o isimlerden var ne yapacağımızı şaşırdık hem söylemesi kolay hem de anlamlı isimleri lütfen yazar mısınız ☺️💞
132025 _Nurr- ben şu çok değişik olan isimleri hiç sevmiyorum eski isimler daha güzel bence eğer kızım olursa aklımda olan isimler Begüm sahra ipek nazlı hilal bu tarz isimler hoşuma gidiyo daha eskilerden de Meryem ve Leyla ismi güzel geliyo
Canimoglummmm _Nurr- Yaren ismini çok seviyorum kızım olursa koyacağım inşallah🥰 Çok koyanda yok zaten.İnci Tanem ede bayılıyorum söylemesi çok güzel.Özüm de güzel
MKrasnic Pinar1 132025 Yeni isimler o kadar yaygınlaştı ki hep belli isimler var yenilerde. Ben de onlardan hoşlanmıyorum çok bilinen yeni isimlerden. Biz oğlumuzu bekliyoruz kısmetse. Eşimin dediği ileride kesin bizim gelinin adı Lina filan olacak 🙈😁
Aysaagul bus91 badenin anlamı güzel değil ama içki şarap anlamına geliyo benim de kızım olacak inşallah ecrin ece olacak adı babası koydu 🥰
Pinar1 Bilindik isimler koyun şimdilerde herkes değişik olsun diye saçma isimler koyuyor . Valla eskiden kedimize kuşumuza koyduğumuz isimler şimdi çocuk ismi hep. Her zaman küçük kalmayacaklar büyüdüklerinde ve yaşlandıklarında da anlamlı ve bilindik isimler koyun.
_Nurr- MKrasnic aynen asel lina Liya 1. Sınıfa gittiklerinde sınıf bu işimle kaynayacak gibi geliyo 🤨
1anne-2bebek MKrasnic 😂😂 bnde kızıma isim bulamadım 22 haftadayım. Sımdı herkes lina mina asel koyuyor. Diyorum cocuk 1e baslıcak sınıfında 4 tane mina 3 tane lina 5 tane asel olacak😂😂
Pinar1 MKrasnic Allah sağlıkla kavuştursun canım. Benim de bir oğlum var ikinci oğlumla mayısta kavuşacağız kısmetse , biz de aynı şeyi düşünüp gülüyoruz ileride gelinlerimiz lina luna mila ila böyle saçmalaşıp gidecek sanırım . Bakalım bize hangi gelin ismi gelecek 😂😅😅
yesilmavi _Nurr- Bende aynı durumdayım 30 hafta oldu kızım isimsiz kaldı. Beğendiklerimi babası beğenmiyor Türkçe kökenli olmadıkları için Mihra, Gülce, Hüma, Aysima, Mina 😂