[silindi] hamsicik55 zannetmiyorum bebege zararli olsn ama midenize falan size zarardir belki yani bize çünkü ben de cok yerim😅
hamsicik55 [silindi] Gastrit var ama aci olunca gozum hic bisey görmüyor 😃 bebeklerimize zararı yoksa devamke 🤣
BlueButterfly hamsicik55 bende öyleyim ekşi acı çok yiyorum bol pulbiber acı biber vs ama bana kızıyorlar bebek doğduğunda gazlı olur çekersin sonra diyorlar bende bilemedim diyorlar da yemeye devam ediyorum 😆