hamsicik55 Kızlar acı yemek bebeğe zararlı mı kendime engel olamıyorum şuan bunu yazarken bile ekmeğe acı biber salçası sürdüm yiyorum 🤣🤣
Babyyyymother hamsicik55 ne mutlu sana yedikten sonra rahatsız etmiyorsa 🙊 bende seviyorum ama cayır cayır midem yanıyor yiyemiyorum 😕 pek zarari olacağını sanmam ama sen yinede ölçülü ye 🤭
Tugba6336 hamsicik55 ben ilk oğlumda öyleydim. Tosta biber salçası sürüyordum. Dilim daha çok yansın diye sıcak çay içiyordum 🤣 sürekli biber salçası közlenmiş acı biber yedim
hamsicik55 Babyyyymother 12 hafta boyunca mide yanmasından dolayı yiyemiyordum şimdi az yanıyor ya 🤣 dibini siyirana kadar yiyorum
hamsicik55 Tugba6336 hahah🤣🤣 oda iyimiş valla süs biberlerini çerez gibi yiyorum böyle huylarım yoktu aslında ama hamilelikte herşey değişiyor 😃
Babyyyymother hamsicik55 benim en başından beri bi midem var mübarek hersey yakiyor 🙄 benim yerime de ye valla ohhh
NeslihanDuz Bende acı yemeyi seviyorum 🤦🏻♀️ Her yemeğim mutlaka acı olur doktoruma sordum mide sıkıntınız yoksa sorun olmaz dedi benim de çok şükür hiç öyle sorunum olmuyor ozaman yemeye devam 😅👍🏼
BeyazHanim Bende hem pul biber hem isot biber yiye yiye bir hal oldum bir ara .:) Her şeye isot atıyordum :))) doğumdan sonra da bı acılı adana gomesim var
Tugba6336 Emsare valla yanıyordu 🤣 aşırı mutlu oluyordum çok hoşuma gidiyordu. Şimdi desen yap deli miyim derim. 🤣
Oaxell hamsicik55 😂😂 afiyet olsun canmm valla bende çok seviyorum makarnanın yanında bile turşu acı biberlerden yiyorum 🤦🏽♀️🤦🏽♀️
ug_fa-3diplomalianne hamsicik55 Bi Adanalı olarak kahvaltıyı bile acısız yapamam 😅 sadece akşam yediğim zaman gece uyutmuyo midemi deli gibi yakıyo ama yine de dayanamıyorum çok seviyorum eşim bazen kızıyo yeme artık çocuğu yakacaksın diyo 🤣 kıyamam onu etkilemez diyorum ama işte anlat anlatabilirsen 😅