Eylulll memnunum canım o bayanın doktoru Bülent Turgut ay mis. Dilek Hanım o gün nöbetçiymiş ölen kadının komşusu yazmıştı forma. Kalp hastasıymış 😒😑😐 yine ihmallik yok bildiğim kadarıyla. Kader bence. Egepol doğumda çok iyi için rahat olsun. Hakkımıza hayırlısı. Yarın 39 hafta olcam bende 🙏 sağsalim kucağımıza almamız dileğiyle inşallah