ilknurr Evet çok memnunum. Sakin, her konuda bilgilendiren, ne çok samimi ne de suratsız bir doktor. Birçok şeyi ben sormadan kendisi söylüyor. Çınarlıda genellikle diğer iki erkek doktor tercih ediliyor ama arkadaş tavsiyesiyle Aslı'ya gittim. İyi ki öyle yapmışım.