Glitter deletedmom24 ben de cok severim ama denizin en kirli yerinde yetistiginden kendimi tutuyorum ve yuksek miktarda da civa iceriyormus
Kenanizm18 Civa oldugu için tutuyorum kendimi. Dün gece burda bi post denk geldi kokoreç ve midyele alakalı aklıma düştü 😒😒 kendimi tutmaya devam edicem cok severim aşırı severim normalde 50 / 75bile yedigim olur ama 4 aydır sanki bebiş bana yeme anne onu diyo yanından gecerken midem bulanıo ama bilmiyorum
deletedmom24 Kenanizm18 maşAllah sende yiyosun yavrum ya. Nefis köreltcek kadar 5 tane yedim ben. 2 şiş de tavasını yedim artık. Daha da yemem doğuma kadar.
Angell Geçen hafta yedim bende içine dert edeceğine ye valla hatta kaçtane oldugunu saymadım bile kötü düşünme yememen daha kötü :))
Zhrnc deletedmom24 istanbuldayken nerdeyse sürekli yerdim Şuan dogudayım ve 9 aydır sürekli yemek istiyorum. Hamile değilken bile aşeriyodum :) İzne gidicez ama yine yemicem sanırım :(
Duamm deletedmom24 midye haram dıye biliyorum tadını merak ediyorum ama hiç yemedim haram oldugu için
Cigdem91 deletedmom24 doktor banu çiftçinin videosunda dinlemiştim bende hamilelikte yemeyiverin midye diyordu hepatit a riskide varmış o yüzden yenmemesi gereknelerdenmiş bilginiz olsun.
crash deletedmom24 ben çok seviyorum ama yemiyorum çünki ablam zehirlendi biz zehirlensek çok daha zor işimiz.
crash Duamm haram değil Hanefi mezhebine göre caiz değil sadece. Şafilere caiz. Ama haramlık birşey yok.
deletedmom24 Duamm haram değil balığa benzemeli denizden çıkan bişi hanifilere göre ama kabuklu bişi de yiyorsanız caiz değil sadece. Ben istakoz yengeç vs de çok severim ama canlı canlı kaynar suya atılıyorlar mesela bu da islami açıdan bana uygun gelmediği için artık yemiyorum.