tonbikinannesi Nazlibebekk geçmiş olsun gebe değilseniz ilacınızı kullanın dktorların tavsiye ettiği şekilde Allah korusun ne olacağı belli değil ablam hamile çok kötü gecirdi keşke ilaclarımı kullanabilseydim dedi o derece kötüleşti
Mavis_anne Ilaclari kullandıktan 24 gün sonra hamile kalmışım.Bende şu anlık sorun olmadı.Bagisiklik dustugu için hamilelige vücut biraz zor adepte oluyor sadece o kadar.