Nazlibebekk canim ben koronayken hamileymisim. butun ilaclari da avuc avuc yuttum. doktorum bu ilaclar vucutta tutulmuyor, idrarla vs. bi haftada atiliyor. iki ay uc ay beklemeye gerek de yok demisti. ama hamileysen vermiyolar diye biliyorum. cunku acilde bile gebelik suphesi oldugu icin parol serum yemistim.
hamileysen ara filyasyon ekibini sor mutlaka.