Mavis06
Evet bu tarz şeyler kakaolu süt ve gevrek tarzı şeyler kilo aldırırmış bebeğe ben 18+2 de doktora gitmiştim doktor şaşırdı ben minyon çıtı pıtı bir anayım bebeği görünce bebeğin maşallahı var demişti gelişimi önden gidiyo falan dedi 🤭 sürekli her gün yemiyorum ama genellikle yiyorum hep elimin altında 😂