Sevi36610 Denizyildizii ben ameliyathane de çalışıyorum kamudayım. Bizde böyle birşey yok eski usül dikiş😂
leyla_ok Dilek58 Niye öyle oluyor acaba ablamın ki yok gibi incecik bir çizgi var diyorum bu iz böyle bir şey mi.Görüntü hiç rahatsız etmiyor.Bazı kişilerde şişkin duruyormuş bazılarında yok gibi ama neye göre anladım.Ablam öyle krem vs kullanmadı.
Dilek58 leyla_ok Şişlik faln olmadıda hiç yırtık gibi dikiş gibide deil ama yapıştırma 😂😂 eğri büğrü 🤣
leyla_ok Dilek58 Ya 😂 İnşallah benimkini düzgün yaparlar yoksa kaderimde varmış der yoluma devam ederim 😁
Hanife_ikranuR maria12 ben bandanaj alındıktan sonra ayakta banyo yaptım oraya pek fazla bişi sürmedim sadece sargı bezi yada havlu peçete koydum terlemesin iltihap olmasın diye sık sık degistirdim sonradan toparlanıyor