Denizyildizii maria12 hiç bakım yapmadım. Birşey sürmeye falan gerek yok dedi doktor. Kendi kendine geçiyor
gamzosgamzos maria12 bepanthol anti scar jel onermisti doktorum hic iz kalmadi 16 ay olacak dogum yapali bu arada yapistirma yapmislardi dikislerimi
Dilek58 maria12 evde ilk duşunu yaptıktan sonra bandı çıkarıp tendidriyotla pansuman et tekrar orayı kapatmaya gerek yok demişti dr bende öyle yapmştım ilk ikinci sezeryanı olucam nasipse 🌸 temiz ve açık kalması gerekiyrmuş çabucak iyileşmesi için
Merveee34 maria12 contractubex diye bir krem var .doktoruna sorup muhakkak almanı öneririm .3sezeryan doğumum var iz yok denecek az .hep o kremden sürmüştüm doktorum vermişti
Sevi36610 Yeni bi yöntem çıktı arkadaşım yaptırdı ondan iyileşme hızına bakıp bende ondan yaptırmayı düşünüyorum doktorum kabul ederse.dikişsiz olacak sezeryan.
gamzosgamzos leyla_ok bende ozele gidiyordum oyle yaptilar ama her hastane yapiyormu bilmiyorum canım doktorunla konus istersen
leyla_ok Dilek58 Ablamın ilk doğumu sezaryen doğumdu.Özelde yaptı yapıştırma yapmışlardı.4 yıl önce falan.Ve hiç belli değil gayet güzel duruyor.Doktoruma bunu soracağım 🤔
Sevi36610 Denizyildizii bende soracam kontrole gidince yapıştırma yöntemini bakalım ne diyecek doktorum.
Denizyildizii Sevi36610 artık öyle yapıyorlar ya dikiş diye bişey kalmadı diye biliyorum benim 3 buçuk sene oldu
leyla_ok Dilek58 Niye öyle oluyor acaba ablamın ki yok gibi incecik bir çizgi var diyorum bu iz böyle bir şey mi.Görüntü hiç rahatsız etmiyor.Bazı kişilerde şişkin duruyormuş bazılarında yok gibi ama neye göre anladım.Ablam öyle krem vs kullanmadı.
Sevi36610 Denizyildizii ben ameliyathane de çalışıyorum kamudayım. Bizde böyle birşey yok eski usül dikiş😂
CigdemSenol maria12 Hic bakim falan yapmadım. Sadece temiz ve kuru tuttum. Dr da krem vs hiçbir şey vermemişti zaten.