Diclenur_63 kızlar kocaeli derince egitim ve araştırma hastanesi ali kahya yerleşkesinde dogum yapacagım burada yapanlar varmı nasıl bir hastane doktorumdan falan gayet memnunum çok ilgili ama dogumhaneyide merak ediyorum
mommyjean Diclenur_63 ben de merak ediyorum çok sezaryen nasıl oluyor orda iyi mi acaba. Doktorunuz kim
minigimm1 Diclenur_63 bende o hastaneye gidiyorum ama bı türlü doktorlardan memnun kalmadım 12haftalik hamileyim napmam lazım hiç bilmiyorum.
Rumeysa2909 Diclenur_63 alikahyayi hıc olumlu duymadim oyuzden derince devlete gidiyorum ana binaya nazan karadenize çok ama çok memnun olanlar var yeri biraz uzak ama ayda bikere değer odaları olsun temizlik olsun çok iyi şeyler duydum
MinikMicizem Daha dün serklaj oldum orda okdar rahat ettimki anlatamam temizlik hijyen çok iyi ve çok ilgililer
Diclenur_63 mommyjean aybike karslı benim çok güzel ilgileniyor arkadaşımda orda normal dogum yaptı çok memnun kalmış ama sormak istedim nasıl diye
Tugceekurtt @Diclenur_63 tamamen şans işi arkadaşım yaptı 4 ay önce kötü tecrübe oldu onun için. Kuzenim yaptı yıllar önce çok memnundu💁🏼♀️😊
Diclenur_63 Tugceekurtt yaa 😑 ilgi alaka çok iyide dogum nasıl geçer bilemiyorum ondan sormak istedim.
Kayasbht Diclenur_63 genel olarak memnun olanları duydum ama tabi nasip işi herşey rabbim hayırlısıyla karşılaştırsın 😊 anne bebek dostu hastane imiş zaten ve kuzenimin erken Doğum riski vardı hastaneye yattı sordum gayet memnun . Bende oraya gidiyorum ama hala kendime memnun kalacağım bir doktor bulmadım siz Aybike karslıyı mı öneriyorsunuz
Diclenur_63 Kayasbht ewett kendisi çok ilgili bir doktor gayette memnunum tavsiye ediyorum aybike hanımı
kibariye41 Diclenur_63 şimdi randevu almak için baktım da derince ( anabina)de gösteriyor Alikahya da değil acaba ben mi yanlış baktım
kibariye41 Diclenur_63 birşey daha sorabilir miyim acaba kaç haftalıkken cinsiyeti söyledi genelde devlet hastaneleri hemen söyleme taraftarı değil diye duymuştum da 😬
Kayasbht Diclenur_63 evet bende tercih etmiyorum ilk arzu hanıma gittim asistanı bakınca daha gitmedim bir kaç kere de Fatma sarıya gittim memnun kalmadım 30. Haftadayım bir doktor bulamadım kendime 😒😊😃
kibariye41 Kayasbht bende ilk defa gideceğim bugün randevu aldım arzu yavuza sizin yorumunuzdan sonra vazgeçtim iptal ettim randevumu kendisi bakmıyor mu ?
Kayasbht kibariye41 ben gittiğimde asistanı baktı her zaman mı öyle bilmiyorum o bakıyor ultrasonla ama doktora Bilgi veriyor asistanı da iyi birine benziyordu erkek tercih etmediğim icin gitmek istemedim eğer siz sorun yapmıyorsanız gidebilirsiniz
Diclenur_63 kibariye41 kibariye41 ay sonu randevular doluyor genelde ay başı almanız lazım ben mhrsden alıyorum en son aybike hanımın 22 si boştu 33 haftalık oldum ben beni artık randevusuz alıyor
kibariye41 Kayasbht ilk defa duyuyorum asistanın baktığına doktor ne iş yapıyor acaba hem bu sebepten hemde erkek oluşunda gitmekten vazgeçtim teşekkür ederim yorumunuz için 😊
Diclenur_63 kibariye41 ayrıntılı ultrasonda ögrendim ben kesinleşti daha dogrusu özellerde 500 600 lirayken ben orda ücretsiz girdim
kaderelmci Diclenur_63 kendi kadın Doğum doktorunuz mu baktı detaylıya yoksa başka bir doktor muydu ? Nasıl memnun kaldınız mı ?
Feyza-nur Diclenur_63 merhaba bende orada gireceğim hangi doktor yaptı detaylıyı acaba birde memnun kaldınız mı?
Susu41 Diclenur_63 ayrıntılı ultrason için randevumu aldınız yoksa gidince gün içerisinde alıyorlarmı