Zhlinn Dün sağlık ocağına gittim, işte calısmayacaksan alma dedı, çocuk nezaman isterse ver dedi,biberon emzik asla yok dedi. Gogsumuze yapışık yaşayacaklar 😊 bende almadım,eğer ihtiyacım olursa (cok süt bırıkırde bosaltamazsak) ancak ozaman belki dedim bende. Onun dışında bence gerek yok canım, eğer göğüs ucun yoksa yavaş yavaş masaj yap son ayında.