BrcHmt artık vurma şeklinde olmazda sıyırma ittirme gibi olur. Enteresan ama bazen elim ordayken o hareketleri oluyor elimle hissediyorum bariz ama hissiyat olarak hissetmiyorum. Yani elim orda olmasa hissetmeyeceğim gibi. Yerleri daraldı o yüzden eskisi gibi kıvrak hareketleri yok tabi ama çok tedirginseniz nst ye girmenizi öneririm.