Balonnnnn Aylin_35 bu ayın 30 unda alacağız günü galiba. Bayramdan sonra Mayıs sonuna doğru gibi bi aksilik çıkmazsa. Bel ağrısı çok fena azıcık yorulunca karnım falan kasılıyor. Çabucak günlerin geçmesini bekliyoruz 😊
archmom Balonnnnn bilmiyorum özel hastanelerde çalışılıyor olabilir . Soracagım . sadece aklımdan geçen tarih bu bakalım . 27. Sinde randevum var soracagım 🥰🙏🏻
paradiseeeeee Aylin_35 az kaldı inşallah 34.3 deyim berşeyimşz hazır oglumuzu bekliyoruz teyzeleri 🤲💙
Sevgikarabulut Aylin_35 34+4 günlüğüz doktor daha tarih vermedi yarın hastane randevum var ne diyecek bilmiyorum
Hat_ice Hatice4270 Ayni tarihlere denk geliyor doğum lakin benim ikinci gebeliğim birinci sezeryandi muhtemelen on gün önce alacak sağlıkla gelsinler inşallah 🥰
FasulyeninAnnesii yagizinannesi1 belirtilerin var mı hiç bizde 37 olduk bugün hem bebek çok hareketli hemde belimde hafif ağrılar başladı
yagizinannesi1 FasulyeninAnnesii çok hafif adet sancısı gibi oluyor uzun süre ayakta durunca bel ağrısı var
Melike-19 34+4 oldum bebek daha dönmemiş o yüzden henüz net olan bir şey yok tek isteğim şuan dönmesi ikisi normal oldu bu bakalım ne olcak
Anne321 Aylin_35 34+5 e giricem 00:00da gun vermedi 19mayis dogum 36 da nstye giricem hayırlısı bakalım ,🤗