Melikesvm iğne ağrıtmıyor ama ben cok irkildim iğnem zor oldu en son 4kisi tuttular o şekilde oldu 😂hiç birsey hissetmiyorsun prenses doğum diye geciyor çıktıktan sonra da agri kesici vuruyorlar sürekli hemşireler hissetmiyorsun sadece yataktan kalkisin sıkıntı 😂😂😂