Dilarraa Aylin_35 35+6 olduk mayıs 10 tarih veriyor ama normal doğum düşünüyorum çatı muayenesi 38. Haftada bakalım minik kızım ne zaman gelmek isteyecek
Asyam0650 teacher77 bizimde uygulamada öyle gözüküyo dr bişey demedi henüz genel olarak 4 hafta mız var dedi 40 haftadan baz alarak ama ne zman gelir bilmiyorum
kuselcin Madinanin-Annesi normal mi olucaksınız bizimde normal 12 mayısı gösteriyor ama sezeryan olucam için 5 mayıs 39. hafta da alıcak doktor
Madinanin-Annesi kuselcin kizim yan donmus.Simdi son anda bakicaklar ultrasonda eyer asagi inerse kafasi evet.Inmezse sezeryan.bakalim 30gunumuz var o zamana donmezse yandim😬
Bilge44 archmom Ben de 19 Mayıs düşündüm, ama tatil olur mu özellerde de sıkıntı olur mu diye emin olamadım. Tabi bilmiyorum hocaya soracam daha erken 🤭👶🏻🤷🏻♀️🧿
Bilge44 Aylin_35 öyle mi hocamız tarih vermedi henüz ondan 19 mayıs da demedim 🤷🏻♀️ama 18 i filan diye laf geçti. Ben de sorayim biz zaten hocaya ve hastaneye ayrı verecez bir de onun için vermeyelim🤭🤭teşekkürler bilgi için👍🏻🥰